Handelsbetingelser

Betaling
DanMik ApS modtager betaling med de gængse betalingskort igennem YourPay samt som rentefri betaling fra ViaBill.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i Danske kroner og er incl. moms.

DanMik ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder at man ikke kan aflæse dine informationer, hverken før – under – eller efter endt betaling.

Levering
DanMik ApS benytter Post Nord som foretrukken leverandør, hvorfor leveringen tager op til 7 hverdage fra bestillingen/betalingen er gennemført. Ved afsendelsen fra vores værksted, vil kunden som regel modtage pakkens tracking nummer via oplyste e-mail adresse.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder ikke for fejl i materiale og/eller fabrikation, da vores sortiment som regel er hjemmelavet fra bunden.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader opstået ved forkert betjening og/eller samling af produktet.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

DanMik ApS
Lysholmparken 73
4320 Lejre

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt hos DanMik ApS .
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager forsendelsen.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. I fald fristen overskrides, kan DanMik ApS ikke holdes ansvarlig for tilbagebetalingen af det fulde beløb – idet der måtte være udgifter til yderligere administration, som kunne være undgået.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@danmik.dk
I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du skal vedlægge ordrenummer (står øverst på bekræftelsen) samt navn, adresse og telefon nummer på den som har modtaget forsendelsen.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.